wtorek, 4 stycznia 2011

Cześć! Dziś nie wydarzyło się nic ciekawego. Wstałam, ogarnęłam się i wyszłam do szkoły niestety siedziałam tam aż do 15. Od rana nie czułam się najlepiej (zapisali nam już chyba z 7 sprawdzianów na dwa tygodnie). Stwierdziłam, że zakupy poprawią mi samopoczucie i powiem wam chyba miałam rację. Kupiłam sobie śliczną pudrową koszulę, no i przyszły moje buty które zamówiłam na allegro przed sylwestrem <3.





 
 buty - allegro. za jedyne 30zł? nie pamiętam dokładnie.



bluzka - Cubus
piękna, pudrowa taka mi się marzyła.


xoxo Domo


9 komentarzy:

  1. szkoda że na zdjęciu nie widać tego pudrowego odcienia ale z pewnością jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się buty ,tylko zastanawia mnie twój wiek.
    Mogę spytać ile masz lat ,że decydujesz się na takie obcasy ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ważne ile ma się lat. w obcasach, botkach, koturnach wygląda się lepiej.
    Nie nosze ich ciągle tylko kiedy na prawdę muszę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 30 zł ? podaj link do sprzedajacego... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. wylicytowałam sobie :)
    zaraz podam

    OdpowiedzUsuń
  6. http://allegro.pl/show_user.php?uid=9600973

    http://allegro.pl/show_user.php?uid=14542071

    http://allegro.pl/show_user.php?uid=17106680

    musicie sobie poszukać
    +trzeba trafić okazję

    OdpowiedzUsuń
  7. warto poszperać na allegro <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te butki.

    OdpowiedzUsuń
  9. aj boskie są te butki ;))
    moim zdaniem to że Jola R. ma zostać modelką to też masakra ;))

    OdpowiedzUsuń