czwartek, 6 stycznia 2011

nike air max.

Cześć! Od poniedziałku nie mogłam się doczekać dzisiejszego dnia, wolne, nigdzie nie trzeba się spieszyć ani o myśleć o czymkolwiek. Nie mogłam spać (obudziłam się o 8) więc postanowiłam napisać coś. Mój dzisiejszy wpis będzie poświęcony wspaniałym butom firmy Nike. Nike air max to chyba najbardziej wygodne buty na świecie. Na początku gdy je zobaczyłam nie podobały mi się ale mój chłopak przekonał mnie do nich po pewnym czasie. Skusiłam się żeby je przymierzyć. Powiem jedno od razu się w nich zakochałam. Gdybym mogła wybrać buty, które chce nosić do końca życia były by to air maxy (oczywiście nie pasują do wszystkiego no ale co zrobić?). Dla dziewczyn bardzo polecam model light albo 1. Ceny od 150zł wzwyż (widziałam ostatnio air maxy za 1200zł).Pokaże Wam teraz zdjęcia tych pięknych bucików.




































moje <3




bardzo chciałabym je mieć, niestety nigdzie nie mogę ich dostać.























I jak wam się podobają? Jeśli macie jakieś pytania, piszcie śmiało komentarze. :)




xoxo Domo

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podobają mi się za bardzo..


    ..Eminem chyba takie nosi. ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. czerwone byłyby najlepsze, chociaż nie lubię czerwonego. Nike'i w tym kolorze nie są takie złe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne Buty, ja mam Jedynki - Air Max 1 Omega Pack. Najwygodniejsze buciki :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie kupiłaś te animale i za ile? Są śliczne... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są swietne!
    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń